مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-24سياسي

فداکاری های کادر درمان، تجلی آشکار ایثار اجتماعی است


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تداوم راه ایثار و فرهنگ ایثارگری در جامعه، فداکاری های مثال زدنی کادر درمان بویژه طی یک سال اخیر از شیوع ویروس کرونا را تجلی آشکار ایثار اجتماعی در صیانت از سلامت آحاد جامعه ذکر کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تداوم راه ایثار و فرهنگ ایثارگری در جامعه، فداکاری های مثال زدنی کادر درمان بویژه طی یک سال اخیر از شیوع ویروس کرونا را تجلی آشکار ایثار اجتماعی در صیانت از سلامت آحاد جامعه ذکر کرد.

ارسلان زارع امروز در جلسه ی شورای مشورتی ایثارگران، ایثارگران را پاسداران اخلاق و انسانیت توصیف کرد و افزود: ایثارگران در زمره افتخار همه ایرانیان به شمار می آیند چرا که برای آرمان و اهداف بلند انقلاب، عزت و شرف مردم، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه عزت و استقلال امروز کشورمان مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنان است، گفت: ملت ما هم در دوران مبارزات انقلابی علیه رژیم پهلوی و هم در جنگ هشت ساله تحمیلی، با ایثار و ازخودگذشتگی به پیروزی رسیدند.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: نمونه های والایی از این ایثار را در مقاطع مختلف تاریخ معاصر کشورمان همچون ایثار مدافعان حرم که در واقع دفاع از حریم ایران است، ایثار برای پایداری اقتصاد کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری های کادر درمان، تجلی آشکار ایثار اجتماعی است

فداکاری های کادر درمان، تجلی آشکار ایثار اجتماعی است